Ik loop mee voor alle mensen om mij heen die vechten tegen kanker of leven met de gevolgen ervan. Een vriendin die al 2x de strijd is aangegaan en ook haar man aan kanker heeft verloren. Mijn nichtje die 1 maand na haar huwelijk de diagnose kreeg en door de chemo’s kinderloos zal blijven. Mijn vader, 2 ooms (langer geleden) en neef hebben de strijd verloren.
Meer onderzoek, meer genezing!!