Ik fiets voor alle collega’s in het HagaZiekenhuis die dag-in-dag-uit bezig zijn om mensen met kanker liefdevol te behandelen. Ze werken zo hard en met zoveel passie dat ik heel graag mezelf heel erg inspan om de Tourmalet meerdere keren op te fietsen. Voor hen dus 🙏