Overslaan en naar de inhoud gaan

Odette van Lier

Ik loop mee voor alle familie, vrienden, kennissen en alle anderen die vechten tegen kanker of dagelijks leven met de gevolgen ervan, vol kracht, vol moed en vol kwetsbaarheid.
Wandelen naar boven is voor mij een manier om mijn betrokkenheid om te zetten in actie. Voor hen, voor hoop en voor een toekomstige wereld waarin niemand deze ziekte nog hoeft te vrezen.