Ik doe mee met Team Fox on the Rox voor Karin die deze ziekte afgelopen jaren heeft overwonnen. Ik ben supertrots op haar hoe ze hiermee is omgegaan en nog steeds zo positief in het leven staat. We gaan samen de Tourmalet beklimmen. Super veel zin in!!