Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Barendse

Al 2 keer meegedaan met alpe d’huzes. Door het verlies van mensen die dicht bij mij hebben gestaan. Maar ook mensen die wel genezen zijn van deze vreselijke ziekte. Dit keer met team westland fietsen omdat bij onze vrienden groep ook een vriendin de strijd gaat verliezen. Dus nu met een deel van onze vrienden groep die al meer dan 35 jaar met elkaar om gaat. Daarnaast zal mijn vader die uitgezaaide kanker heeft ook de komende jaar een strijd gaan leveren.