Vorig jaar ging ik voor het eerst die berg op, ter nagedachtenis voor mijn beide vaders. In de aanloop naar het evenement en tijdens die bijzondere week in Frankrijk heb ik zoveel mooie en lieve mensen ontmoet, dat ik me op de terugweg meteen weer heb ingeschreven voor de volgende editie.
Dit jaar neem ik een gedenkkei mee naar boven voor Els, de bonus oma van mijn kinderen, die inmiddels al bijna vier jaar helaas niet meer bij ons is door die verschrikkelijke ziekte. Met die steen willen we haar eren en tegelijkertijd proberen we zoveel mogelijk geld op te halen, omdat dat helaas nog steeds hard nodig is om deze ziekte te overwinnen.