Graag zet ik me in voor Team Westland. Wat mooi om met elkaar de strijd aan te gaan, om actie te voeren en geld in te zamelen. Mooi om met elkaar de berg op te gaan en een steen te mogen leggen bij het monument met in gedachten de mensen die je zo na staan!