Ik doe weer mee om een klein steentje bij te dragen aan het bestrijden van kanker en het verder ontwikkelen van de zorg voor patiënten en betrokkenen.
Velen hebben of krijgen met deze ellendige ziekte te maken. Ikzelf kan gelukkig inmiddels zeggen dat ik dankzij tijdige ontdekking en goede medische behandeling volledig hersteld ben nadat ik vorig jaar werd overvallen door de diagnose borstkanker. Ik ga in juni weer mee naar boven hardlopend en/of fietsend want….. The only way is up als het om het bestrijden van kanker gaat!!
Steun mij en daarmee Team Westland en hun prachtige doelen.
Doneer!!!!